Cookies op de websites van Europeesche Verzekeringen

Wij gebruiken cookies om uw reis op onze website te verbeteren.

Veelgestelde vragen over Dyckhaven Verzekeringen

Bent u verzekerd bij de Europeesche en heeft u onlangs een brief ontvangen over de overdracht van uw verzekering naar Dyckhaven Verzekeringen? Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden.

Waarom heeft de Europeesche mijn verzekering overgedragen naar Dyckhaven Verzekeringen?

De Europeesche brengt binnenkort alle verzekeringen onder bij adviseurs. Dus ook verzekeringen die eerder direct bij de Europeesche zijn afgesloten. U heeft uw verzekering ook direct bij de Europeesche afgesloten. Vanaf 1 april 2014 draagt de Europeesche deze verzekering aan Dyckhaven over.

Waarom kan de Europeesche mij niet meer direct van dienst zijn?

De Europeesche is van mening dat zij in samenwerking met Dyckhaven Verzekeringen een nog betere service aan haar klanten kan bieden.

Wat betekent dit voor mijn verzekering?

  • Europeesche blijft risicodrager van uw verzekering. Dit betekent dat de voorwaarden, de dekking en de premie van uw verzekering gelijk blijven. U houdt dus dezelfde voordelen van een verzekering van de Europeesche, terwijl u daarnaast gebruik kunt maken van de uitstekende en transparante service van Dyckhaven.
  • Bij vragen, wijzigingen en schademeldingen kunt u vanaf 3 maart bij Dyckhaven terecht.

Blijven de premie, dekking en de voorwaarden gelijk?

De premie en de voorwaarden blijven in de nieuwe situatie precies hetzelfde.

Waarom draagt de Europeesche mijn verzekering(en) over naar Dyckhaven?

Dyckhaven Verzekeringen kan u uitstekende service bieden. Via de website van Dyckhaven heeft u vanaf 1 april 24 uur per dag toegang tot uw polisgegevens. Ook heeft u via de app toegang tot een uitgebreide kennisbank. Meer informatie vindt u op de website van Dyckaven www.dyckhaven.nl.

Wanneer kan ik meer informatie van Dyckhaven verwachten?

Voor 1 april ontvangt u van Dyckhaven een brief met meer informatie en uw nieuwe polisblad.

Ik heb meerdere verzekeringen direct bij de Europeesche afgesloten. Ik heb nu alleen een brief voor een van deze verzekeringen ontvangen. Hoe kan dat?

Wij sturen u voor elke verzekering een bevestigingsbrief. Helaas kunnen deze niet altijd tegelijkertijd aan u worden verzonden. Daardoor kan het voorkomen dat u de brieven gespreid over een aantal weken ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Ik wil mijn verzekering graag wijzigen. Met wie moet ik nu contact opnemen?

Voor wijzigingen, bijvoorbeeld in uw contactgegevens of dekkingen, dan kunt u vanaf 3 maart contact opnemen met Dyckhaven via info@dyckhaven.nl of 088 - 765 40 45. Tot 3 maart kunt u uw wijzigingen nog doorgeven aan de Europeesche.

Ik wil graag ook mijn andere verzekeringen overzetten naar Dyckhaven. Kan dat?

Dat kan. U kunt hiervoor contact opnemen Dyckhaven via info@dyckhaven.nl of 088 - 765 40 45. Zij kunnen u ook helpen de lopende verzekeringen bij uw verzekeraars voor u op te zeggen. Deze verzekeringen brengen zij vervolgens onder in een overzichtelijk pakket.

Kan mijn verzekering ook via een andere adviseur doorlopen bij de Europeesche?

Dat kan. Via de website van de Europeesche kunt u een andere adviseur kiezen, bijvoorbeeld bij u in de buurt. Vervolgens kunt u zelf contact opnemen met de adviseur om te vragen of zij uw verzekering over willen nemen.

Kan ik mijn verzekering ook opzeggen?

Als u niet kiest voor de service van Dyckhaven, dan kunt u uw verzekering opzeggen. Als uw verzekering nog geen jaar gelopen heeft, beëindigen wij deze op de eerstvolgende verlengingsdatum. Als de verzekering langer dan een jaar gelopen heeft, beëindigen wij de verzekering per direct met een maand opzegtermijn.

U kunt uw verzekering opzeggen door een e-mail te sturen aan mail@europeesche.nl. Ook kunt u verzekering opzeggen via dit formulier website.

Terug

Gepubliceerd op 4 februari 2014