Staat uw vraag er ook tussen?

Klantenservice

1. Kies een categorie

  • Hulp op reis of onderweg
  • Verzekerings- en dekkingsinformatie
  • Verzekering en/of persoonsgegevens wijzigen
  • Schade melden
  • Premiebetalingen
  • Verzekering afsluiten
  • Documenten en formulieren
  • Over Europeesche
  • Sanctiewet

2. Selecteer een onderwerp

  • Schade op uw reisverzekering
  • Schade door annulering
  • Voertuigschade
  • Bootschade
  • Schade aan recreatiewoning
  • Overige schade
  • Juridische hulp
  • Gevolgen voor premie of verzekering na schade(s)

3. Kies een vraag om het antwoord te zien

Hoe dien ik een schade in?

U kunt bij thuiskomst uw schade melden via onsĀ digitaal schadeformulier op onze website of via uw verzekeringsadviseur.

Als u toch nog vragen of meer hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen via onderstaande opties.

Stel uw vraag op social media

Bedankt voor uw feedback

Krijg ik een bevestiging van mijn schademelding?

Zodra u een melding heeft gemaakt via ons digitaal schadeformulier, ontvangt u van ons een bevestigingmail met een schadenummer.

Als u toch nog vragen of meer hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen via onderstaande opties.

Stel uw vraag op social media

Bedankt voor uw feedback

Wanneer krijg ik een reactie op mijn schademelding?

Na ontvangst van uw schademelding sturen wij u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Als u toch nog vragen of meer hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen via onderstaande opties.

Stel uw vraag op social media

Bedankt voor uw feedback

Welke documenten moet ik meesturen bij het melden van een schade?

Wanneer u een schade meldt via onze website, leest u hier welke documenten u mee moet sturen bij de schademelding.

Als u toch nog vragen of meer hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen via onderstaande opties.

Stel uw vraag op social media

Bedankt voor uw feedback