'); //-->
We vinden het belangrijk om te weten hoe klanten het contact met ons waarderen.
Wij toetsen continu of onze medewerkers uw vragen snel en correct beantwoorden en behulpzaam overkomen. En we vragen of de medewerker u op een klantvriendelijke manier heeft geholpen.
Wij werken jaarlijks mee aan het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) van het Verbond van Verzekeraars. Dit brengt de kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een groot aantal verzekeraars in kaart. U vindt de resultaten in de Klantmonitor. Klanten geven onze service een 7,2.
De klantmonitor bevestigt dat klanten van Europeesche Verzekeringen behoorlijk tevreden zijn over ons. Daarnaast biedt het ons ook enkele inzichten om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Vanuit feedback kwam naar voren dat klanten graag beter geïnformeerd willen worden over het verdere verloop en doorlooptijd van het schadebehandelingsproces. Wij informeren hen over onze reactietijden op deze pagina. Wij geven nu binnen maximaal 10 werkdagen een inhoudelijke reactie op een schademelding. In 2019 focussen wij op het verder terugdringen van deze doorlooptijd.
Om het schadebehandelingsproces te versnellen hebben we een verbetertraject opgestart voor een complete aanlevering van schademeldingen. Ook richten we ons in 2019 op het verbeteren van de informatievoorziening op de website en het verminderen van het aantal klachten.