10 december 2014

Europeesche Verzekeringen: voor liefhebbers, door liefhebbers

Reis- en recreatieverzekeraar Europeesche Verzekeringen is vanaf deze maand te herkennen aan een nieuwe huisstijl en website (www.europeesche.nl). De Europeesche bouwt hierbij verder op de kern van haar bestaan: verzekeringen voor liefhebbers, door liefhebbers. De lancering van de nieuwe visuele identiteit markeert de start van een periode waarin Europeesche laat zien dat zij meer doet om verzekeringen toe te spitsen op de behoeften van reis-, kampeer- en andere liefhebbers. Begin 2015 start Europeesche Verzekeringen een campagne om dit liefhebberschap nog meer tot uiting te brengen.


“Dat we bekwaam zijn en betrokken bij onze klanten, blijkt elke dag uit onze dienstverlening”, vertelt Lukas Kreutzer, Hoofd Marketing bij de Europeesche. “We weten waar je op moet letten als je gaat backpacken in Azië, hoe je een boot onderhoudt en waar je onderweg met je caravan op moet letten. Dit vind je terug in onze verzekeringen en in de manier waarop we er iedere dag voor onze klanten zijn. Maar wat ons het meest onderscheidt, is de bevlogenheid van onze mensen. Wij zijn zelf ook liefhebber van de activiteiten die we verzekeren, en daarom kennen we zelf de situaties al waarin onze klanten terecht kunnen komen. Om die bevlogenheid meer onder de aandacht te brengen, lanceren we vandaag een nieuwe website en een nieuwe huisstijl.”

“In de bijna 100 jaar dat Europeesche bestaat, is bijna elke situatie al eens voorgekomen en hebben we veel kennis opgebouwd over reizen en recreatie” vervolgt Lukas. Die kennis delen we met elkaar in productworkshops, in bijvoorbeeld watersport- reis- en caravangroepen op Yammer en in de dagelijkse praktijk. Zo blijven we werken aan verbetering om ook in de toekomst de best doordachte verzekeringen te bieden.”